Als je iemand wil aan- of afmelden als contactpersoon kun je dit als volgt doen:
- Ga naar https://zendesk.bcs.nl/hc/nl -> Kennisbank BCS
- Kies rechtsboven voor ‘Een aanvraag indienen’
Je komt nu in het scherm ‘Een aanvraag indienen’. Je kunt het drop-down menu open klikken en dan krijg je 3 opties.
- Voor het aanmelden van een contactpersoon kies je voor: ‘Registratieformulier contactpersoon – Aanmelden’
- Voor het afmelden van een contactpersoon kies je voor: ‘Registratieformulier contactpersoon – afmelden’
Je kunt nu hier zelf het betreffende formulier invullen. Als je alles hebt ingevuld dan klik je onderaan op ‘Verzenden’.
LET OP! Contactpersonen aan- of afmelden kan alleen door een persoon die al als (hoofd)contactpersoon geregistreerd staat bij BCS.
Zodra je de registratie hebt ingestuurd dan ontvang je nog een mail dat dit “alleen een registratie” betreft en NIET de toegang tot de (salaris)systemen.