Het kan zijn dat jij je wachtwoord bent vergeten. Als je een vraag/antwoord en/of 06 nummer hebt ingevoerd kun je dit zelf herstellen, indien dit niet het geval is dien je contact op te nemen met in de meeste gevallen je HR-afdeling, zodat hun dit voor jou kunnen herstellen.
Ben jij je wachtwoord vergeten, selecteer dan de optie “Wachtwoord vergeten?” onderaan het inlogscherm. Voer vervolgens in het scherm uw loginnaam in en selecteer “Verkrijg mijn gegevens”.
- Heb je alleen een 06 nummer opgegeven dan zal er een nieuw wachtwoord verzonden naar het opgegeven telefoonnummer, herken je de drie laatste cijfers van het telefoonnummer, kies dan voor “Verstuur SMS”, je zult dan binnen enkele seconden een SMS bericht ontvangen met het nieuw gegenereerde wachtwoord.
- Heb je een vraag/antwoord ingevoerd in een eerder stadium dan zal Polaris je vragen om het antwoord op je eigen ingevoerde vraag te beantwoorden. Heb je het juiste antwoord ingevoerd dan zal Polaris een email versturen naar het aangegeven e-mailadres. Let op!, het versturen van de e-mail kan enige tijd duren en kan ook in je spam-box terecht komen.
De lengte van het wachtwoord moet minimaal 12 tekens zijn, waarvan 1 hoofdletter,1 kleine letter, 1 cijfer en 1 leesteken.
Polaris zal nooit je wachtwoord herstellen of andere aanpassingen doen m.b.t. autorisatie, dit dient altijd via je eigen bedrijf te gebeuren.