Wanneer een medewerker niet kan inloggen, is het van belang om te controleren of er op de juiste pagina word ingelogd. Na het uitloggen dient er opnieuw genavigeerd te worden naar de inlogpagina (Nova/Polaris).
Bevindt de medewerker zich al op de juiste pagina, dan kun je proberen om de registratie-email opnieuw te versturen.
Ga hiervoor in Polaris naar menu Beheer I Gebruiker en selecteer de betreffende gebruiker. Klik hierna op 'Nee' naast de optie 'Verstuur registratie email', zodat deze tijdelijk op 'Ja' springt en er een registratie e-mail word verzonden. Laat de medewerker eventueel zijn spam controleren.
Kan de medewerker hierna nog steeds niet inloggen, voer dan een nieuw wachtwoord in op deze pagina bij de optie 'wachtwoord en herhaal wachtwoord'. En geef dit door aan de gebruiker. In combinatie met zijn inlognaam moet hij daarmee kunnen inloggen. Je kunt hiermee ook zelf inloggen om te controleren of het inloggen werkt. Communiceer nooit een inlognaam + wachtwoord tegelijk vanwege veiligheidsoverwegingen.